تبلیغات مطبوعاتی

جرايد تا مدت ها بزرگترين وسيله تبليغاتي بودند؛ زيرا تهيه فيلم هاي كوتاه مدت سياه و سفيد يا رنگي، هزينه بسياري داشت. در تبلیغات مطبوعاتی پيام تبليغاتي به وسيله‌ي تصوير و نوشتار ثابت است و بيننده هم ثابت و بدون شتابزدگي و تشويش محيط اطراف، پيام را دريافت مي‌كند؛ و پيام تبليغاتي به صورت مخاطب خصوصي با خواننده يا بيننده عمل مي‌كند. همچنين پيام با تكرار در ديدن و در محل ثابت خود مي‌تواند مدت زيادي در دسترس خواننده باشد. يعني خواننده فرصت برگشت مجدد و تفكر در مورد پيام آن را دارد. در بطن چنين ارتباطي، جريانات فكري متقاوتي از طرف سفارش دهندگان آگهي‌ها به وجود مي‌آيد كه بسياري از اين جريانات، مسير درستي را طي نمي‌كنند.

  بنابراین؛

اگر شما به دنبال مسیر درست هستید، مؤسسه پژواک ایرانیان با ارائه خدمات ذیل شما را از کوتاهترین راه به هدف نهاییتان هدایت می نماید:

1.       گزینش مخاطبین در مطبوعات تخصصی و عمومی

2.       خلافیت و نوآوری

3.       تضمین دیده شدن

4.       مشاوره و پرداختن به اصول حرفه اي در طراحی تبلیغات جهت جذب و تشویق مشتری

5.       دارا بودن کادر متخصص در مشاوره و اجرای تبلیغات مطبوعاتی

6.       صرفه جویی در هزینه