تبلیغات اینترنتی

رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه‌های سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا كه پس از گذشت ۳۸ سال از پیدایش رادیو، تعداد استفاده‌ كنندگان آن به ۵۰ میلیون نفر رسید، تلویزیون ۱۳ سال پس از پیدایش این حد نصاب را كسب كرد و اما اینترنت تنها با گذشت ۴ سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا كند. تبلیغات اینترنتی به صورت نمایش دادن نام ها و علائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایت های پربیننده اینترنت، به نحوی كه به تحقق اهداف تبلیغات كمك نماید می باشد.

اما؛

اینکه با چه ترفندی بتوانید تبلیغات خود را از طریق این رسانه پرطرفدار به مشتریان خود ارائه دهید کاری است به ظاهر آسان و در اصل حساس که خود باوری، نوآوری و فناوری موجود در مؤسسه پژواک ایرانیان با ویژگی های ذیل می تواند خاطر شما را در این زمینه آسوده سازد:

1.       مشاوره و ارائه ایده تجاری مناسب و برنامه استراتژیک درآمدزا

2.       ارائه خدمات متنوع در تبلیغات اینترنتی

3.       توانایی هدف قرار دادن گروه های مشخص با حداقل اتلاف پوششی شبکه

4.       طراحی پیام شما برای جذب نیازها و خواسته‌های مشخص مخاطبان

5.       اطلاع رسانی گسترده و سریع به مخاطبین

6.       اندازه‌گیری و گزارش اثربخشی تبلیغات شما

7.