تعرفههای ساخت تیزر
طرح ويژه توليد تبليغات تلويزيونی (تيزرهای كم هزينه)
زمان توليد : 2 هفته
هزينه توليد 1.800.000 تومان
اين شركت جهت حمايت از توليدكنندگان و خدمات دهندگان ايراني طرح ويژه ای برای توليد تيزرهای تبليغاتی با هزينه ثابت 1.800.000 تومان و با زمان توليد 2 هفته طراحی كرده است.
تيزرهای مربوط به اين طرح صرفا با قالب موشن گرافيك و يا با استفاده از تصاوير آرشيوی توليد می گردد، طرح و داستان به انتخاب پژواک ایرانیان و با شرايط توافقی قابل اجرا خواهد بود.
تعرفه ساخت تیزر كلاس C
زمان تولید: 17 الی 28 روز ( با توجه به متن سناريو زمان توليد مشخص می گردد.)
هزینه تولید: 6.500.000 الی 9.000.000 تومان ( به تناسب سناريو)
شرایط و توضیحات كیفی ساخت تیزر:
1. زمان تیزر با توجه به درخواست مشتری از 20 ثانیه تا 50 ثانیه متغییر می باشد.
2. تیزر بهصورت تك قسمتی و با ساختار رئال و یا انیمیشن سه بعدی میباشد.
3. استفاده از گوینده حرفه ای و موزیك آرشیوی
4. استفاده از فیلم نامه نویس،كارگردان، فیلمبردار و عوامل تولید حرفهای
5. رعایت اصول و ضوابط پخش تلویزیونی صدا و سیما
تعرفه ساخت تیزر كلاس B
زمان تولید: 45 روز
هزینه تولید: 13.000.000 الی 16.000.000 تومان
شرایط و توضیحات كیفی ساخت تیزر:
1. زمان تیزر با توجه به درخواست مشتری از 20 ثانیه تا 50 ثانیه متغییر می باشد.
2. تیزر میتواند به صورت سریالی و یا تك قسمتی باشد.
3. ایده پردازی خاص و منحصر بفرد با شرایط تصویری مناسب
4. استفاده از گوینده حرفهای، ساخت موزیك و یا اجرا به صورت تیزر موزیكال
5. ساختار تیزر میتواند به صورت انیمیشنی 2 یا 3 بعدی، رئال و یا تلفیقی (رئال ـ انیمیشن) باشد.
6. استفاده از فیلم نامه نویس، كارگردان، فیلمبردار و عوامل تولید حرفهای
7. طراحی كانسپت، استوری بورد و انیماتیك حرفه ای
8. ارایه Previz و استوری بورد بعد از پایان مرحله پیش تولید
9. رعایت اصول و ضوابط پخش تلویزیونی صدا و سیما
تعرفه ساخت تیزر كلاس A
زمان تولید: 80 روز
هزینه تولید: 32.000.000 تومان
شرایط و توضیحات كیفی ساخت تیزر:
1. زمان تیزر با توجه به درخواست مشتری از 20 ثانیه تا 50 ثانیه متغییر می باشد.
2. رعایت اصول و شرایط طرحICE به صورت فیلم سریالی و یك تك قسمتی
3. ساختار تیزر به صورت تلفیقی (رئال ـ انیمیشن) و با استفاده از جلوههای ویژه سینمایی میباشد.
4. رعایت سطح كیفی بین المللی تولید تیزرهای تبلیغاتی
5. استفاده از یك یاچند گوینده حرفهای با صدای آشنا
6. طراحی شخصیت كارتونی، موزیك سازمانی و یا شعار
7. ساخت موزیك و در صورت موزیكال بودن تیزر استفاده از خواننده حرفهای
8. ایده پردازی خاص و منحصر بفرد به تناسب شرایط محصول و ایدههای تصویری پر حجم
9. طراحی كانسپت، استوری بورد و انیماتیك حرفهای
10. ارایه Previz و استوری بورد بعد از پایان مرحله پیش تولید
11. پیش نمایش تیزر قبل از پخش و ارایه نتایج آماری بدست آمده
12. بررسیآماری نتایج تبلیغاتی تیزر و ایجاد اصلاحات مفید بعد از ارزیابی اولیه
13. استفاده از دوربین های سینمایی Red و یاSi2k
14. استفاده از فیلم نامه نویس، كارگردان، فیلمبردار و عوامل تولید حرفهای
15. رعایت اصول و ضوابط پخش تلویزیونی صدا و سیما