تماس تلفنی انبوه
تله مارکتینگ یا تبلیغ بوسیله تلفن یکی از موفق ترین روشهای تبلیغی میباشد که هماکنون به شیوهی کاملا سنتی توسط برخی از شرکتها جهت معرفی خدماتشان انجام میپذیرد. بدین صورت که آن شرکت چند نفر از اپراتورهای خود را در طول روز مسئول تماس گرفتن به شمارههای مختلف و ارائه توضیحات تلفنی به آنها میکند. طبق آمارها در این شیوه هر اپراتور در روز حداکثر میتواند با 150 نفر صحبت کند که از این تعداد حداکثر 30 تماس موفقیت آمیز میباشد. از معایب این مدل سنتی، بالا بودن تعداد تماس های خطا، انتظار اپراتور پشت بوق انتظار و شنیدن بوق اشغال می باشد.
اما؛
سرور تبلیغات تلفنی مؤسسه پژواک ایرانیان از طریق خطوط تلفن ویژه خود، بصورت خودکار شماره تلفنهای موجود در فایل اکسل ارائه شده از جانب شما را شمارهگیری کرده و فایل صوتی موردنظر شما را برای آنها پخش میکند. در صورتی که شما در فایل اکسل نام افراد را قید کرده باشید، سرور به صورت خودکار در ابتدای پخش پیام، نام مخاطب مربوطه را میخواند. در نهایت هریک از مخاطبانی که این پیام تبلیغاتی برایشان جذاب باشد با فشار دادن شماره موردنظر به اپراتور شرکت شما وصل میشود گزارشدهی کامل از تماسهای موفق، بیپاسخ و مشغول از دیگر امکانات این سرور میباشد.
یک نمونه تبلیغاتی |
یک نمونه اطلاع رسانی |
سلام جناب آقای اکبری مؤسسه پژواک ایرانیان، مشاور و مجری تبلیغات هوشمند، شما را به بازدید از سایت www.cofa.ir دعوت میکند. جهت شنیدن عناوین خدمات تبلیغاتی این موسسه عدد 1 و جهت ارتباط با اپراتور عدد 2 را شماره گیری نمایید. با تشکر |
سرکار خانم دکتر جباری، با عرض سلام جهت شنیدن سایر برنامههای همایش عدد 1 و جهت ارتباط با اپراتور عدد 2 را شمارهگیری فرمایید. با تشکر |