تبلیغات نمایشگاهی؛

انتخاب درست و هدفمند مشتری بهترین راه برای انجام تبلیغات صحیح و اصولی می باشد.  تبلیغات در نمايشگاه به عنوان يک تبلیغ تخصصي در دنيا مطرح است  و از اين رو تخصص، دانش، تجربه و از همه مهمتر فرهنگ مناسب براي طراحی و اجرای این گونه از تبلیغات بسیار کلیدی می باشد. بنابراين ضروري است که شرکت ها با بينش و رويکرد هاي حرفه اي وارد نمايشگاه ها شوند و خود را به تکنيک هاي روز دنیا مسلح کنند.

 پس؛

 با انتخاب مؤسسه پژواک ایرانیان به عنوان مشاور و مجری خود، تبلیغات نمایشگاهیتان را به طور خاص و حرفه ای با ویژگی های ذیل به مخاطبان ارائه دهید:

1.        اطلاع رساني و پاسخگويي تخصصي

2.        پرداختن به اصول حرفه اي در طراحی و دکوراسیون

3.        نيروهاي متخصص در شناسايي مشتریان کلیدی

4.        جذب و تشويق مشتريان به مسير منتهي به قرارداد

5.        توزيع هداياي تبليغاتي به صورت هدفمند

6.        ارائه برنامه تبلیغاتی

7.        طراحی گرافیکی در زمینه های مورد نیاز غرفه داران

8.        اجرای تمامی چاپ های مورد نیاز در فضای نمایشگاهی

9.        ارائه خدمات اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی نمایشگاه